mantorpsbarn

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda - 31 augusti 2014 12:49

Hej! Kanske inte kommer kunna blogga på ett tag. Har bloggat upp nästan allt mitt internet.... men mitt liv kommer väl se ut som vanligt skola, vänner och hästar...men har jag tur så kan mamma fixa internet... I Hope so!

Av Amanda - 30 augusti 2014 12:14

Ibland så br jag så jävla sugen på att hoppa.. men är/har blivit så j**la feg..  när jag ser folk hoppa och kollar på filmer då jag hoppade blir jag så sjukt sugen på att hoppa.. men jag trivs så bra med att bara sitta å trimma i ridhuset eller skritta ut hurlänge som hälst eller hoppa några stockar.. det ör också ganska sjukt att vågar hoppa på min frieser i skogen,men vågar inte hoppa ett havblod som är byggd för sportridning, och skulle absolut inte hoppa på ridbana.

den dagen jag hoppar ordenkligt igen det är när någon har hittat en skäck olle.. saknar honom så sjukt mycket. han fick mig att övervinna många rädsor just då. men det var nog bara det att jag kände mig så trygg på honom...

Av Amanda - 27 augusti 2014 15:18

Hej! Hör får ni lite bilder på skatten. En häst som jag rider 2 dagar i veckan..
Åkte förbi och myste lite med henne... efter som jag inte Lunds ta hand om henne i måndags... Så var jag tvungen kände att jag varit ifrån henne för länge... den älskade "lilla" hästen.. ??

Ledsen att allt är screenshoutat (sämst på att stava )

Xoxo amanda ?

Av Amanda - 27 augusti 2014 01:23

Heej! Har inte orkat skriva tidigare... har så fucking ont i magen... sen fick jag tandställningen idag oxå så har ont i munnen oxå... så då kanske ni fattar varför jag inte har haft någon lust att skriva.. ?
Det är nog allt som hänt idag... sen har jag snapat och Kikat med folk men set är ju sånt man gör varje dag så inget speciellt med det. :/



xoxo me :*


Här kommer några snygga selfies

Xoxo Amanda ????

Klockan är...

Presentation


Mantorpsbarn här!
Amanda heter jag och på den här bloggen kommer jag skriva om min fritid, mina dagar i skolan och mycket annat :)


♥GÄSTBOK♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Purple Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards