mantorpsbarn

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda - 24 mars 2014 20:12

Hej bloggen!

Sitter framför tvn och kollar på Morgan och Ola Conny , dom är grymt sämst på engelska :)))

Hur har eran dag varit?
Min dag har ialla fall varit toppen, asså jag har viljat gå till skolan bara för att jag vill se en person. Om jag inte ser honom blir ja typ skit sur:(
Men idag har jag sett honom med massor med gånger och så har han och jag snackat :)
Åt ingen lunch idag, för det var svin äcklig lunch typ rottfrukts sak..

Men jag ska väl fortsätta kolla på tvn så häääj häjj/ Molleh

Av Amanda - 14 mars 2014 07:28

Hej bloggen, jag har varit väldigt oaktiv på bloggen. Men det är typ skola o ork som gjort att jag inte bloggar :(


Men det Behöver inte inlägget handla om känner jag :))
DET ÄR FREDAG IDAG WHOOOP!
så idag blir det att va med Amanda :)
Känns som vi är typ varje fredag.
Snart ska jag väl gå till skolan och första lektionen är svenska.. :(
Men som många kanske vet är det 92 eller 91 dagar kvar till one direction konserten :)))
Har längtat gryyyymt läänge...:)
Är taggad till 100000% eller till och med mera säkert ;)

Men det var väl det jag skulle skriva nu, blir mer inlägg senare baaaii/ Molleh

[Bild]

Av Amanda - 8 mars 2014 00:10

Med moolleeh!???

Av Amanda - 7 mars 2014 08:03

Hej jag tänkte skriva ett litat snabb in lägg ;)
Nu är det fredag fy fan vad skönt! :D
Vakna klockan sju kunde ta det långt göra mig färdig sen var det bara att springa ut till bussen.
Å nu sitter jag här ä.i dag då ska vi genomföra en egen idrott lektion... det blir kul kommer kanske mer sen ;)
XOXO Amanda ??

Av Amanda - 1 mars 2014 11:06

















        

bilderna är fixade lite

Av Amanda - 1 mars 2014 10:01

Hej alla! blev inget bra inläg igår från mig sorry! jag började på ett sen skicka jag det till bloggen.. när jag skulle kolla om det hamna på bloggen så var det inte där så det försvann  väll  eller något, som ni vet så skriver ju jag ganska långa inlägg.. så jag orkade inte sriva om det men tänkte skriva lite om..

Onsdag:när vi hade frilufts dag

Torsdag:teater

Fredag:sov över med Engla..


ja på onsdagen hade vi frilufts dag det var skit kul!   fast jävligt kallt!  


vi var i olika gupper  jag hamna med Tilda,Lisa,Malin,Vickis,Molly & Wilma.. det var en ganska rolig grupp eller vad säger jag vi är awasome!


vi fick upp drag vi skulle göra på väg till veta scout kår..

vi skulle hitta på et grupp namn...

vårat grupp namn blev..RABARBHERNA  med engelsk brytning.. det engelska brytningen är väldigt viktig!!

 sen skulle vi hitta  en lag ramsa typ.. den blev väldigt kort.. kanske ett RA kanske ett BARBHER FY FAN VA BRA VI VA JAG TROR FAN VI VA BÄST!! konstigt att fok inte bugade sig för oss !

 

När vi km till veta så skulle vi elda så vi fick  upp en så hög låga att et rep gick av.. #LETITBURN

VILL BARA PÅ PEKA ATT VI ALLDRG SKULLE FUSKA!


efter elden så skulle vi bygga ett  vindskydd det hade fett med swag asså!

vi hade till och med en soffa dom som "mobba" för att det inte var helt vindtätt kan ju ta sig i röven!

VI VAR BÄST SÅ ÄR DET BARA!!!


vi var tungna att riva ned allt sen.. då blev jag ledsen när vi var klara och jag skulle lämna sista pinnen.. så var det någon som kastade en pinne på min fot  

VEM VAR DET SOM KASTA?! VEM FAN VAR DET SOM KASTA FRÅGADE JAG!  

 vi fick grillad korv till lunch. det var gött! vi hade mat krig typ.. jag spruta festis på en störande jävel med foten bakom huvudet! fy fan det var kul sen höll Danne på att kasta en halv äten korv på mig fy fan vad ÄCKLIGT! vi får inte glöma banan skalen... asså fy ffan det var nog den roligaste lunchen  mitt liv!!!


sen skulle vi koka blåbärssoppa på ett stom kök det var svin trök! sen gick vi hem åo jag hade en gigantisk blåsa på hälen AJ!


TORSDAG

vi var på teater det fins typ nada att skriva om det.. det var två killar i råsa mag trögoor som kasta bollar å ringar å gjorde volter...


FREDAG

jag sov ju över med Engla... vi tog lite bilder på mig och sen kolla vi på let`s danse.. tvätta båret å sånt... det var kul å nu sitter vi här brevid varandra vid varsin dator hon spelar...och jag bloggar det ä nice det sen lyssar vi på musik!

bilder kommer i annat inlägg

 XOXO Amanda   



Klockan är...

Presentation


Mantorpsbarn här!
Amanda heter jag och på den här bloggen kommer jag skriva om min fritid, mina dagar i skolan och mycket annat :)


♥GÄSTBOK♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Purple Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards