mantorpsbarn

Alla inlägg under maj 2014

Av Amanda - 30 maj 2014 02:52

tänkte börja skriva lite igen! Finns onte så mycket att berätta....
Men vi kan ju börja med att det snart är skolavslutning,jag har ett litet problem! jag har biljetter till 1D och funderar på om jag ska sälja dom.... det är ju lixom försent att avboka dom nu ? så om någon evt vill köpa dom så kan ni Kika panda.00 . Det är väll typndet jag har att säga..... får väll bärja leta desperat efter någpn att åka med annars....hoppas det löser sig bara! :* sen har jag något väldigt roligtatt berätta efter midsommar åkerjag tillgrekland med mina in gifta kusiner malin och julia för deras farfar fyller 70 å då bestämmde Farmor att vi skulle fira det genom att åka till grekland?? det ska bli väldigt kul! Har en till rolig sak att berätta vi ska kanske få en ny familje medlem på fyra ben , något som är mindre kul är att den fyrbenta familje medlemen har ställt till med osämja här hemma...? det var väll det jag hade att säga... tack och hej för mig

XOXO Amanda ???

Klockan är...

Presentation


Mantorpsbarn här!
Amanda heter jag och på den här bloggen kommer jag skriva om min fritid, mina dagar i skolan och mycket annat :)


♥GÄSTBOK♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Purple Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards