mantorpsbarn

Alla inlägg under december 2013

Av Amanda - 17 december 2013 06:56

God morgon bloggen!

Idag har vi tema dag i skolan och det är jätte skönt.. Vi slipper iallafall långa tråkiga lektioner idag :)

Först på morgonen ska vi kolla på nån film som jag inte kommer ihåg va den heter:/
Och sen kommer jag faktis inte ihåg vad vi ska göra sen : o

Har precis duschat och ska byta till ett par svarta jeans och en converse tröja (mörkblå) och jag köpte min concerse tröja på gran canaria i ett shopping centrum som heter yumbo:)
Asså dom dagarna i Spanien var såååå gryyyymt kul<3
Vill tillbaka nuuuuu!
Men går ju inte hehe :( Men jag är grymt lycklig för nästa år så ska jag på one direction konserten :)))))))
Suuuuuuper duuuuuuuper lyytycklig :)<3

Men kan inte skriva mer så vi hörs senare sen eller nåt:) // Molleh

Av Amanda - 13 december 2013 11:08

Hej bloggen!:)
Nu sitter jag på Hotelet och väntar på bussen som kör oss till flygplatsen:(
Vill inte hem.. Har varit typ två piss dagar dom senaste två dagarna här i spaninen, och idag har det fint. Just den dagen vi åker hem liksom:/

Men aa snön kom då vi åkte och nu är den borta då jag kommer hem,
Asså jag tycker snön är ganska tråkig, men det kan vara kul ibland med snön. Hoppas den kommer till julafton :D

Jag tror bussen kommer snart och jag har inte wi-fi på flygplatsen så jag kan inte vara social på jätte många timmar eftersom jag ska sitta och åka ett flygplan i 5 eller 7 timmar :(


Hej då bloggen. Skriver senare när jag kommit hem/ PUSS MOLLEH<3

Av Amanda - 12 december 2013 17:50

Hej, nu är det sista dagen i Spanien, och allt har varit underbart.
På ett sätt vill jag hem och på det andra sättet vill jag inte hem :)
Men ska bli skönt att komma till kompisar oså
Jobbigt är ju att komma till alla läxor o skit.... #hatarskolan
Jag kollade precis besök statistikern och den har månaden har inte alls många varit inne :o
Men förra månaden och månaden innan har det varit massor :)
Men sen förlorar vi ju läsare om vi typ aldrig skriver nåt :/
Jag funderar på att sluta blogga, för känner att jag inte klarar av det mera.. Men får se , det är ju ganska kul att skriva av sig också :)

Men ska gå ner och äta glass. Det har regnat och åskat sen i går och nu regnar det bara :)
Men hej då / Molleh ( Molly )
#kommerlitebilder

Klockan är...

Presentation


Mantorpsbarn här!
Amanda heter jag och på den här bloggen kommer jag skriva om min fritid, mina dagar i skolan och mycket annat :)


♥GÄSTBOK♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Purple Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards