mantorpsbarn

Direktlänk till inlägg 20 juni 2014

i`m back

Av Amanda - 20 juni 2014 21:33

hej!  nu är jag tillbaka för i kväll iallafall. ja asså jag vet inte vart jag ska börja..... jag kan väll börja med att imorgon åker vi mot Grekland,det ska bli kul!just nu är det väll mellan 25-30 c,så det ska bli nice... gud vad irriterande har helt ide torka..vet fan vet inte vad jag ska skriva så frustrerande! jag kan ju berätta att vi har köpt en ny katt han heter znurre. ja åssen har vi ju haft en mysig skolavslutning utan släkt osv.. det var skönt att bara ta bussen till kyrkan å sen sitta där en stund medans rektorn prata, få betygen å sen åka hem... men det var lite tråkigt för fyra utav våra klass kamrater ska byta skola lr klass.. oliver ska byta till en skola i typ linköping med ngn handbolls inriktning kul för honom men kommer vara tomt utan honom,nu blir det inget dolver längre, vi har shipat Oliver och Danne (dom är inte gay) så ingen miss uppfattar,är kanske inte kul å få en gay stempel när man inte är det oavset om man är homofob eller inte. nej så oliver och Danne är bara vänner,väldigt bra vänner. ja sen ska ju kelle flytta till belgiene, kommer sakna honom oxå, varje klass behöver en besservisse, som är ganska bra på det mesta. sen kommer markus byta till 7c, jag går i 7a "den bråkiga klassen som ingen lärar står ut med, 7c är den "bra" klassen där alla sitter still å lyssnar på lektionerna. jag å min "bff"wilma är vän med sibbe o jonte från 7c dom tycker den klassen är tråkig istället, men det kan bero på att våran klass i lågstadiet var ganska stökig så nu när dom hamna  i en skötsam klass så blir det väll stummt å konstigt kanske, jag har ingen aning. Danne ska oxå byta till 7c jag  vet inte vad ja ska säga om honom han bara finns det vid oliver helatiden, asså han pratar ju med oss å så men aa jag vet inte vad jag ska säga en då..han är väll rolig...och schyst... ja nu har jag väll sagt mitt för idag...om det finns internet i grekland så ska jag väll försöka lägga upp bilder ibland.... ska lägga upp bilder till inlägget i ett eget inlägg har bilder på mobilen. har jag inte internet så kanske jag skriver när jag kommer hem :) :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 14 april 2015 21:47


Trode jag skulle dö i hjärta attack förut... Mamma hade kört mig å hämta pizza. När vi kom hem till pappa å hon lämnade av mig. Så kände jag i fickorna å insåg... Fan jag har ingen mobil... Jag vände mig om sprang efter mamma som började åka i samma ...

Av Amanda - 14 april 2015 15:30

Av Amanda - 14 april 2015 15:20

Hej! Nu är jag tbx! Har hämtat lite inspiration hos Nellie Berntsson,Tyra Sjöstedt och Linn Strelin. Tänkte börja blogga på riktigt nu.. Vet att jag har sagt det många gånger men idag är det sant! Jag tänker börja satsa på bloggandet lite.. Sen måste...

Av Amanda - 18 november 2014 19:09


?

Av Amanda - 18 november 2014 08:15

[Bild]

Klockan är...

Presentation


Mantorpsbarn här!
Amanda heter jag och på den här bloggen kommer jag skriva om min fritid, mina dagar i skolan och mycket annat :)


♥GÄSTBOK♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Purple Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards